2013-11-26

Jul-laddar........

Har laddat på i lagret med dom populära jul-filtarna.
Endast 139kr/st.
Julklapps-läge?

Jul-klapps-bytes-stegen är nyladdad.

Åsså har äntligen årets tre-i-rad-spelen kommit hem.
Julklapps-tips.
Funkar för 5-åringar och 80-åringar....

Å vaxat papper. Sååå vackert!
Lite meckigt att slå in paket med eftersom tejpen
inte fastnar så himla bra.
Men superfint att bara skrynkla till och
 snöra runt med nåt vackert snöre.
Som jag brukar säga.....
-Me Like!
***
KRamKRam

2 kommentarer:

Malin, gravid med tvillingar sa...

Hej! Min mamma köpte ett presentpapper med trummor på hos dig! Jag undrar vad det är för märke ?
Har lagt ut en bild i bloggen på det! Hoppas du vet vilket jag menar! Kram :)

Madame Nyberg sa...

Hejsan!
Trumpappret finns inte hos leverantören längre men jag har rätt mycket kvar på en rulle som jag inte kommer att använda. Hör av dig till mig, så kan vi komma överrens om nåt.
KramKram