2013-10-30

Happy Birthday to me!

(Nu har Louis Vuitton-väskan fått en konkurrent)
 
Fyllde år igår.
Och måste bara visa vilka fina skapelser jag
fått utav min fantastiska syster (en utav dom;-)
Har skrivit tidigare om min syster, Kicki som
har Down Syndrom.
Hon gör alltid så fina presenter.
Man kan nästan inte hålla sig för tårar när
man öppnar hennes presenter.....

Den här fina väskan har hon sytt och broderat!

Åsså fick jag den här fina.

Och den här.....

Och den här är till Matilda, Hanna fick en likadan.....
Grytunderlägg kanske?

Den här duken.
Kicki-Picasso-varning va?

 
Åsså den här duken.
Med sedvanligt hus och sol.
Fick även dom här två DVD-filmerna.
Dom låg i ett och samma fodral och såg misstänkt använda....
Det visade sig att jag fått två av hennes egna DVD.
-Som hon tröttnat på!
Recycle-tänk! Bra där!
Längtar redan till julklapparna från Kicki.
Du är bästigaste!
***
Här är lite blommor som jag fick igår åxå....

Dom här blommorna kom med bud.
Fattar Ni vad jag grät lyckotårar, när jag upptäckte att det
var Matilda som blommograferat till mig från Australien!
Älskar!

Lyxigt med blombuketter.

Känner mig såååå bortskämd.
***
Tack för en superfin dag allihopa!
 

1 kommentar:

Ewa sa...

Grattiskramar i efterskott!!!
Vilka underbara presenter gjorda med hjärtat du får av goaste systern <3
Blir glad när jag ser alla blommor du fått för det är Du värd <3 <3 <3
Kramis
Ewa