2013-10-24

2 månader kvar till Julafton

Idag är det exakt 2 månader kvar till julafton.
Och vi har börjat "adventa" till det i butiken.
Känns alltid lika konstigt.
-Det var ju nyss sommar......
 
Brukar inte köra igång julen sådär jättetidigt
men på Söndag är det Kura Skymning
(maila mig ifall Ni vill ha en inbjudan :-)
och då brukar vi pynta fram lite advent.

Har gjort några fina girlanger med jul-text.
Jättefin att hänga i granen eller runt dörrposten.
2meter långa girlanger,
kostar 89kr.

Madde har pyntat med advents-stakar/brickor.
Mossan hittade jag när jag var i svampskogen.
Så fint ljung-färgade.

Kanel och Korinter

Åsså har vi pysslat med lite
Julklapps-bytes-presenter.
***
More to come.........

3 kommentarer:

Ewa sa...

Ni gör det sååå inspirerande o mysigt i butiken....längtar till söndagen!!!
Tack för en mysig stund igår...<3
Kram
Ewa

Tina sa...

Hej! Jag undrar vad hjärtat kostar och om belysningen följer med den?

Madame Nyberg sa...

Hej Tina!
Belysningen ingår i hjärtat och kostar 198kr.
Ifall du är intresserad, rekommenderar jag dig att hugga fort, det finns inte så många kvar.....
KRamKRam Anna-Lena