2012-06-20

Allt om Mat-Repotage


Kanske Ni kommer ihåg att jag och min väninna
var med och blev fotade till ett matrepotage i
Allt om mat, förra sensommaren???


Nu har tidningen kommit ut.
(faktiskt för några veckor sen.....)


Fina Erika höjjer glaset till ett skål
(fast det var bara vatten i glaset.....)


 
2 söta tjejjer som åxå var med.....


Det hela utspelades sig i en fantastisk trädgård i
Strömsbro.
Jag har bloggat om den tidigare

Och


Här sjöngs det snaps-visor!
***

Repotaget gjordes av min fina vän Carina, som har
Wallewin Blommor och Ting.
Som ligger granne med mig här på
Nybo Handelsgård!
Fotades av proffsiga Ulrika som
kommer ursprungligen från Gävle men
bor i Stockholm numera och livnär sig
som fotograf.
***
Förresten så har dom 2 tjejjerna gjort ett
Julmats-repotage här i min butik i vintras.
Det numret kommer att ederas i december.
(återkommer säkert då)

Inga kommentarer: