2012-03-06

Ett paket på posten.......

Har sen en längre tid haft problem med
nacken/axel/rygg/arm.
Har lagt ut en förmögenhet på olika
kiropraktiker och dylikt.
En dag när jag var lite extra rasslig, fick jag besök av
mina kära stammisar ifrån Månkarbo.
Klagade väl lite till dom om att det var rassligt
åsådär Ni vet......
-Några dagar senare fick jag det här fina paketet
i brevlådan!
-Å se så fin vetekudde jag fick!
Sydd utav gamla lakan.
Å lagom storlek.
-Visst är den fin?
Den har blivit min favvo!
Värmer den i micron å sen får den ligga och värma
min stackars axel.
Jätteskönt!
Åter igen, Tack Ewa och Bonny!
-Ni är sååååå gulliga!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Anna-Lena,
Tråkigt att du har ont, men gulliga vänner du har som ger en sån fin present. Ett tips, jag kan verkligen rekommendera ett besök hos idrottsmassören Åke Uppman i Sandviken, både han hans son Henrik är jätteduktiga,jag går ofta till dem t o m min mormor som är 88år går till dem och blir hjälpt med sin värk kostar endast 400kr och värt varenda öre. Telefonnr 251090. Krya på dig!
Kram Kicki

Ewa sa...

Hej, hoppas den värmer o lindrar lite...vill att Du ska må "bäst"
Kramar från
Ewa

Ewa sa...

Hej, hoppas den värmer o lindrar lite...vill att Du ska må "bäst"
Kramar från
Ewa

Anna-Lena sa...

Tack Kicki för tipset!
Tack Ewa för att du finns!