2011-10-10

Mobilbilder

Här kommer ett litet plockepinn
med bilder från mobiltelefon som jag
har samlat på mig under sommaren och
hösten....
Hanns student.
Lycklig dotter med hela livet framför sig......
Den här korkade bilden hittade vi utanför en
restaurang i Nice....
Katrin Zytomierska´s favoritplats!
Vem faan bryr sig?
Tydligen hennes pappa eller nåt som
äger restaurangen.
PR-trick eller?
Vi gick vidare kan jag meddela.....
Baksidan av Dramaten i Stockholm.
Sjysst dörr va?
Renar efter och på vägen när jag och dotter
var upp till fjällen för några veckor sen.
Ja, det här är vad skogen gav en solig dag i september.
Kapprustning inför
Kura Skymning!
(Ni har väl fått inbjudan till den, om inte, maila mig)
Här har det bakas kakbuffé på Nybo Café
som gick att avsmakas på vår
HöstMarknad.
Blev en supersuccé så jag tror att den kommer
att dyka upp igen under julhelgerna....
Me Like?
***
Ja det var väl allt för den här gången.
Vi ses fina vänner!

Inga kommentarer: