2010-04-23

Vårmarknad

Är i butiken och pysslar och fixar inför
Vårmarknaden
som vi ska ha här på gården imorgon
Lördag mellan 11-16.
Hoppas att Ni har möjlighet att komma förbi en stund.
Ca 30 st har anmält sig och kommer hit och
ska sälja sina hempysslade saker, Loppis mm.
Är barnen sugen på att rida häst, så har vi 2 söta hästar
som kommer att gå runt här.....
***
Det är sjätte gången vi har marknad här nu och
det har hittils varit väldigt lyckat.
Håll nu bara tummarna på att vädret blir så
där underbart.
(inge snö, tack!)
*** Vi ses!
Kram-Kram!

3 kommentarer:

Ewa sa...

Det blir vårväder på vårmarknaden!
Ledsen att vi inte kan komma men hoppas Ni får massor av folk som upptäcker hur duktiga ni är!!
Ha en underbar lördag
Kram
Ewa

Levindas Värld sa...

Hej!

Det ser ut att bli soligt och fint väder för er idag iaf, hoppas det håller i sig :)

Tyvärr kan jag inte komma då jag tagit ledigt och ska följa med mamma och pappa till Viksta för att gå på bil och loppismarknad där som vi alltid gör varje år. Vi ska ta en tripp med husbilen deras och göra en dagsutflykt, supermysigt :)

Men den loppisen infaller alltid på samma lördag som din vårmarknad, det har den gjort flera ggr så det är jag lite sur över faktiskt må du tro!

Men ha det nu så bra idag så ska jag tänka på er iaf *ler*

Puss & kram!

Lisentott sa...

Jag vill också men är tyvärr i Stockholm. Hoppas det kommer fler tåg! =)