2010-04-13

Operation Pelargon

Igår tog jag itu med fjolårets Pelargoner.
Mina kära Mårbackor
Jag har sparat dom i källaren i butiken under vintern.
Det är första gången jag meckat med sånt här,
så jag var lite nervös hur det skulle gå..............
Men det var rätt skönt att stå utanför butiken i
solskenet och se lite sådär "gröna-fingrig" ut ;-)
Jamen, så här blev det.
Rätt nöjd.
En del hade strukit med, och en del
har fått "andra chansen"
Får se hur det går.
Går det åt fanders, är det skönt att jag har
nära till blomsteraffären......
Jag återkommer med bilder senare.
(hoppas jag)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gu´vilken skön inställning du har. Love you! mamma

Vitt hus med svarta knutar sa...

Oj oj oj tänkte jag när jag såg lådorna med Pelargoner, men nu när dem är nedklippta så ser det ju riktigt bra ut. Stammarna är ju gröna;-)

Kram,
Regina