2010-03-26

Nybo Café

Idag hade min nya granne premiär för sitt nya café.
Det har ju varit stängt i ca 3 månader, men nu så.........
Nu är det dax!
Så söt och glad är den nya innehavaren av cafét. Anna heter hon och bjuder på ett glatt leende varje dag vi möts här på gården. Hon och hennes man, Magnus har rustat och städat och fejjat i flera veckor inför den stora dagen och hon är som oss andra här på gården, lite nybörjare som företagare. Välkommen i gänget, Anna! **** Imorse "hängde vi på låset" när hon slog upp portarna kl 9. Vi hade samlat ihop oss här från gården och åt prämiär-frukost. (inte varje dag man äter en härlig räk-macka till frukost) Det var inte sista gången. Å här mina damer och herrar, sitter mina favvo-fika-gäster. Dom har fikat hos mig varje fredag på mitt tillfälliga café som jag har haft i butiken. Men nu får dom fortsätta fika hos Anna istället. Jag får väl springa över och fika med dom nån dag....... -Tack för Dajmkolorna förresten, Olle! Å här hittade jag en till stammis när jag var in på fiket och fotade lite.. Så jag var tvungen att fota henne åxå. Tack för det. (du blundade på 2 av 3 kort) ;-) **** Lycka till nu Anna! Det här kommer att bli jättebra!

Inga kommentarer: