2010-03-20

Lev Vackert

Härom dagen fick jag ett mail ifrån Petra och Ingela som gjorde
den fantastiska inredningsboken
Romantiska Hem och Inspiration i Vitt
Dom har beslutat sig för att ge ut ytterligare en bok.
Jippie!
Den kommer att utges i höst.
Innerhåller 200 sidor med 400 inspirerande bilder.
Den kommer att kosta runt 450kr
Har redan bokat upp mig på en omgång.....
Blir bra det här.
Först så kommer Lantlig Charm snart.
Å så hinner man mysa med den tills i höst,
när Lev Vackert kommer......
Ifall Ni vill, så kan Ni boka upp Er även på
Lev-Vackert-boken.......
Maila mig bara, så fixar jag det......

4 kommentarer:

Ewa sa...

Hej,
hoppas du har en härlig helg!
Jag vill gärna köpa Lev vackertboken sen, den andra Lantlig charm har jag väl redan bokat av dej??
Kram från
Ewa

Ewa sa...

Jag igen...vill bara säga oh vad roligt om ni kommer o hälsar på imorgon!
Kram
Ewa

Levindas Värld sa...

Tjoho!!

Jag vill ha boken Lev Vackert när den kommer så boka upp mig på en sån du ;)

Kram!

Levindas Värld sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.