2009-12-23

Julklapp till mig själv

Ni vet ju sen tidigare att jag blev så sjukt
kär i dessa sängkläder ifrån Jeanne Dar'c Living.
Dom var svindyra och jag förstod
att det skulle blir svårt att sälja dom i butiken.
Har ändå inte kunnat släppa tanken på dessa
och för ett par veckor sedan bestämde jag mig
för att dom skulle bli min julklapp till mig själv.
Och nu har jag tvättat och bäddat rent i sängen
med dessa underbara linnepåslakan och örngott.
Helt underbara! Man sover som en prinsessa i dom.
(och min make som en prins)
Längtar tills jag får gå och lägga mig igen.......

1 kommentar:

Levindas Värld sa...

Den julklappen var du verkligen värd! Förstår att det måste kännas lyxigt att krypa ner i sängen :)

Det var supertrevligt att se dig igen i butiken idag, har saknat er för nu var det länge sen vi sågs igen :)

Du är världens gulligaste, blir alltid så glad av din omtanke och värmande/glädjande personlighet :)

Ha det nu så underbart i jul så kanske jag tittar in på Annandagen!

God Jul Kära Du!!!!