2009-12-04

Christmas

Kan inte låta bli att fascineras av Amerikansk Jul-pyntning.
Sååååå "tacky" ibland, men jag gillar det på nått sätt iallafall.
Skulle nog inte vilja ha det hemma i Hagaström direkt......
Men....... Me Like på nåt jäkla vis ialla fall........ Var till USA förra året vid den här tiden ungefär och
det var en fröjd att gå omkring och se allt spektakulära
i alla butiker. (se mina gamla inlägg från förra året)
*******************************
Kommer att besöka USA även i år, men åker några dagar
efter julafton, så jag får väl se hur mycke "Christmas"
jag får uppleva den här gången........
Kommer antagligen att fira Nyårsafton i Las Vegas å
det ser jag fram emot........
Det här gillar jag. Det här skulle jag kunna tänka mig..... Det här ser nästan tecknat ut............
Jamen visst får man lite julkänsla av att se det här?

2 kommentarer:

HEMMA HOS LINNÈA sa...

Hallo Madame Solstråle!

Vilka härliga bilder du visar på USA, har också varit till Las vegas några gånger och till Grand Canyon...men Bryce Canyon är mycket häftigare.
Ligger lite ovanför Las Vegas.
Jag vill också åka till USA nu ....vi kanske ska åka i vår...hoppas.
Hoppas allt är bra med dig.
Ha en trevlig helg.
Kram Liselotte

Marie Söderberg sa...

ahhh härliga bilder..jag blir alldeles "galen"..du vet jag ÄLSKAR julen och allt med usa alla grejer..HOHOHO..ser att du över igen..å wow..In las Vegas..ha det gott och underbart!!