2009-10-04

Moore Bathrooms

Förlåt att jag tjatar, men jag måste bara få visa lite
mer badrum. Men det är ju så fint.
Jag menar. Sänghimmel över badkaret.
Var går gränsen?
Kanske inte så märkvärdigt men
skrolla förbi då........ om det inte passar...... ;-) Kanske inte heller så märkvärdigt.......
Men nu då........ Kommoden är ju fantastisk!
Åsså har man ett litet burspråk åxå.
I BADRUMMET!
Å då har man ju naturligtvis badkaret där.
-Fy faan va orättvist!
Lite annorlunda med badkar på tassar som står
på konstiga träreglar.
Undrar varför..........
Tvättstället kan man köpa på Madame Nyberg.
Kan tyvärr inte hjälpa Er med var Ni kan få tag på
badkaret någonstan......... ;-)
Svarta hyllan finns åxå på Madame Nyberg.
******************* Nu lovar jag att inte visa nå mer badrum
- på ett tag :-)

3 kommentarer:

Lantligt i stan sa...

Åh så vackra badrum! Sådär skulle man ha...
Kram Anki

Kris sa...

Snyggt... de där kan man väl bara drömma om... burspråk med badkar...ooooohhhh
Men bra som inspirationskälla!

Tant Elwira sa...

Ohhh, vilka underbara bilder du visar. En tid var jag tokigt i country living och andra magasin både från USA och England. Så vackert. Har letat fram dessa gamla tidningar som passade perfekt att mysa med i regnet igår.
Ha det så gott!
Hälsningar
Jessica