2009-07-24

Vispskålar

Fick en liten leverans ifrån Ib Laursen igår.
Tacksam för det.
Har varit tabberas här i butiken under sommaren.
Å dom flesta leverantörer har ju semesterstängt nu,
så jag här så tacksam för de leverantörer som har öppet.
Får lära mig det tills nästa sommar.
-Man lär sig så länge man lever...
Iallafall kom dom här fina vispskålarna.
Har dom sen tidigare med det kom 2 nya färger.
Lila/plommon och en ny slags rosa.
Me like!
Carina från Wallewins Blommor kom in med
denna fantastiskt söta blomstermaräng
härom dagen.
Me like åxå ;-)

5 kommentarer:

Annah of Sweden sa...

Jättefint blomsterarrangemang! Lyckost som har dessa grannar! Ja en sån vispskål har jag i turkost, jättefin och praktisk, har den som salladsskål ibland också! Trevlig sommar!

Anonym sa...

Åh nu vill den grå vispskålen som jag köpte hos dej förra året ha en vit kompis!!! =) Hoppas hoppas det finns en kvar nästa gång jag kommer förbi Valbo! Ha det så bra! Hälsningar Krista i Bollnäs

Ombonat hemma sa...

Hejsan!

Vill bara skicka en hälsning och tacka dig igen för att du var så otroligt gullig och hjälpte mig den där dagen när det spöregnade och jag hade min bilruta öppen.

Den stora lyktan jag köpte av dig är SÅ fin hos mig. :o)

Tittar helt säkert förbi nån dag igen framöver.

Kramar från Ann-Sofie (mamman med lilla sötnosen)

Unknown sa...

Hej jag bor verkligen långt ifrån din mysiga affär men jag vill verkligen verkligen ha en sån rosa vispskål har försökt hitta en återförsäljare ett tag nu men det är verkligen svårt. Så skulle man kunna fixa på något sätt så jag kan få en sån hemskickad från din affär eller får jag fortsätta leta?

Madame Nyberg sa...

Svar till Cim-Cim.
Har försökt maila dig men det går inge bra. Hoppas att du kan läsa det här.
Du får jättegärna beställa vispskålen av mig. Jag skickar den per post om du vill. Vet inte vad frakten går på men det kan jag kolla..... Vispskålen kostar 129kr
Hör av dig. Maila mig gärna.
MVH
Anna-Lena