2009-06-27

Datasnille? Nääää

Igår var Levinda-Anna in och hälsade på
här ibutiken.
Alltid lika trevligt när hon dyker upp.
Hon är ju 19 strån vassare än mig på det här med
bloggning så hon lämnar lite tips då och då
hur man gör.
Igår visade hon hur man kunde gästblogga på
en annan blogg än sin egen.
Jamen det var ju kul.
Så kanske man når fram till några fler bloggläsare.
Sagt och gjort. Vi gjorde ett litet kort inlägg och
vips så hade jag fått några nya bloggläsare......
*****
Imorse skulle jag göra en nytt inlägg och då
kom jag inte in på min egen blogg utan
det nya inlägget blev på den bloggen jag besökte igår.
Pust!
Svårt det här!
*****
Nu har jag iallafall lyckats hitta tillbaka till min egna blogg,
efter en hel del meck.
Tänkte ringa Anna och be om råd men
jag lyckades själv till slut.......
Jag tror att ifall Ni klickar på denna länk
så kommer Ni till den där bloggen jag sluddrat om...

Inga kommentarer: