2009-06-23

Betong och Pelargoner

Idag fick jag påfyllning på lite böcker.
200 Pelargoner och hur man sköter dem.
Jag är en riktig Pelargon-oholic, så jag här
helfrälst i den här boken.
Nu finns den på lager här igen.......
****************************************************** Åsså kom det lite fler av den här boken. Betong -En Gjuten Hobby En himla populär sak. Har inte kommit in i det där med att gjuta, men har en del i min närhet som gjort fantastiskt fina saker i betong. Får väl uppdatera mig och inspireras av denna fina bok................. ************************************************** Ha en riktigt fin dag allihopa. Njut av denna soliga dag. Kram-Kram

1 kommentar:

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

hellojs i sommarvärmen!! ville bara kika in , har aldrig vart här!!mysig blogg...jo, gjuta i betong är något jag vill pröva på!
köpt saker till det...men aldrig blivit av!

Kramelikram
~♥ Millan ♥~