2009-05-25

Nu Är Den Här!

Då har den alltså kommit........
Äntligen!
Kom lite tidigare den här gången åxå.
Inte mig emot.
Har inte hunnit titta i den så mycket än.
Hade så bråttom med att fota den och lägga
ut den här på bloggen och dela med mig av nyheten :)
Men det ser ut att va sååååå bra!
Nu ska jag slå in dem i fint papper och lägga undan
dom bokade exen.
Ska nog sluta lite tidigare idag. Åka hem, lägga mig på baksidan
och njuta av denna underbara tidning.
(Inte glömma tidningen i butiken igen, Anna-Lena)

8 kommentarer:

Levindas Värld sa...

Åååh har den kommit, va roligt!!!

Jag snubblar in imorn och hämtar ut ett exemplar :)

HEMMA HOS LINNÈA sa...

Hallo!

Vad skoj att den har kommit....
Du lägger väl undan ett ex åt mig till på måndag?
Kram Liselotte

hagagården sa...

hej
Du har fått en utmaning av mig,kika in får du se.
kramis
ninni

hagagården sa...

Hej
ta den tid du behöver och när det känns bra,det kommer att bli skitbra.
Kramis
ninni

hagagården sa...

Hej
Du ska du baka några limpor till helgen? isåfall så bställer jag två stycken tängte mamma skulle få en till morsdag.
kramis
ninni

Unknown sa...

Hoppas att du nu kom ihåg tidningen. Det kan ju va så där i bland, ler. (ofta för mig) Ha det så bra. Kram Lenita

Annah of Sweden sa...

:-) / Anna

Marie Söderberg sa...

helloooo hundra år sen jag in här o kikade.."mycke nu"..men det blir lugnare snart..siktar mot floridas västkust om 1 vecka..ska bli sååå nice..och kommer göra mkt inlägg såklart..ha det gott