2009-03-16

Lite Påsk

Jag är inte så mycket för påsken......
Tycker att den är så kort å så är vi alltid uppe i fjällen
på påskarna och då är det min ena halvbror som står för
påskpyntet. Han påskvippar, typ överallt...............
Massor av olika skrälla färgar.
Påsk-kärringar, Kycklingar, Tuppar, Fjädrar, Ägg mm.
************************************************
Det även han som julpyntar.
Och jag kan bara säga en sak....
Han är ingen Vit-Jul-Kille ;)
-Tur att jag älskar dig, broder!
***************************
Men i alla fall nu då.......
Jag har tagit hem lite påsk till butiken som jag
till helgen plockade fram.
(Tog jag inte undan julen alldeles nyss?)
Blev lite grann och jag väntar hem lite mer........

1 kommentar:

Unknown sa...

Jag är heller inte så mycket för påsken, kanske bara nån påsksak så där. Men blommor kan gå åt:) Lite påskarrangemang så där. Ha det så gott. Kram Lenita