2008-07-14

Florida








Idag fick jag bilderna från ett av husen vi har hyrt i Florida. Ska åka dit och fira min 40-årsdag i slutet av oktober, tillsammans med familjen och lite släkt. Vi blir 13 st. Har hyrt 2 hus som ligger på en ö nedanför Tampa. Var där för 10 år sen (gifte oss där faktiskt). Blev förälskad i den ön och nu har vi som sagt bestämt oss för att återvända.
Visst ser det rätt trevligt ut?
Lite robust för att var Florida. Det andra huset är mer "Karibiskt"
Det här huset är lite mer jaktstuga, eller hur?
Till husen ingår en flatbottnad båt som man kan åka omkring i och titta på delfinerna och alla fula sjö-kor:) Förra gången hade vi sköldpaddor i trädgården. Lite udda.
-Men mysigt. Nu längtar jag dit som faan.
Kram-Kram






2 kommentarer:

Marie Söderberg sa...

heeej tjejen..det här är Marie som kikar in på din MYCKET trevliga blogg..(jag var in i din butik idag med min mamma..)..du har så helt underbart fina saker i butiken, jag å mamma babblade hela vägen hem om hur fint du har det..ska bli sååå roligt att följa din blogg..speciellt nu när jag "känner" dej..hihi..jag kikar förbi på torsdag igen (och shoppar loss...hehe..ocg pratar blogg såklart..)då jag skall hämta sambon på tåget...Mitt bloggnamn(classic style in city) är annorlunda än adressen (dreamlifeincity)...tänkte fall du blir lite "förvirrad"..hihi..ha det gott kram på dej (Jo jag lägger genast upp dej som favoritblogg på min sida..)

Marie Söderberg sa...

glömde ju...huset i florida ser verkligen härligt ut..hemtrevligt som tusan..man vill liksom dit..är inte ett dugg avundsjuk...*ler*